مجموعه دکتر سین ب

آکادمی دکتر سنا بشیرپور

دکتر سنا بشیرپور

معرفی تیم ما

درباه دکتر سنا بشیرپور

شاید برای شما هم سوال شده باشد که معتبرترین و بهترین آموزشگاه کنکور کشور کدام آموزشگاه یا تیم مشاوره ای است؟ همچنین شاید بپرسید ویژگی های یک مشاور خوب چیست؟ در اینجا شما را با ویژگی های موردنیاز برای تایید یک تیم مشاوره ای تخصصی در سطح بهترین تیم مشاوره کنکور کشور آشنا میکنیم. آکادمی دکتر سنا بشیرپور امروز تبدیل به یکی از بهترین، شناخته شده ترین و به روزترین مراکز مشاوره ای در تهران و ایران تبدیل شده است. تیم مشاوره تحصیلی دکتر سین ب متشکل از مشاورین رتبه برتر در رشته های مرتبط است که علاوه بر تجربه های شخصی شان در طول تحصیل و نیز سالها کار مشاوره، تمامی آموزش های لازم را به صورت تخصصی دیده اند و از مراحل لازم برای قرار گرفتن در تیم مشاوره تحصیلی مجموعه گذر کرده اند. هماهنگی مشاورین تحصیلی با روانشناسان مجموعه این امکان را به دانش آموزان و مشاورین آنها میدهد که برای مشکلات تخصصی روانشناسی به متخصص مربوطه مراجعه کنند. هماهنگی مشاور تحصیلی و نیز روانشناس مجموعه در واقع باعث یک برنامه ریزی همه جانبه میشود که علاوه بر پیشرفت تحصیلی، فشار بیش از حد توان فرد به او وارد نمیشود. این نیز یکی دیگر از ویژگی هایی است که بهترین مشاوره تحصیلی باید داشته باشد.

چرا دکتر سین ب؟!

آکادمی دکتر سنا بشیرپور

دبیران برتر کشور

برترین دبیران آموزشی و رفع اشکال

وبینار ها و جلسات انگیزشی

برگزاری وبینار های تخصصی و انگیزشی

تدریس های باکیفیت آفلاین و آنلاین

تدریس دروس توسط بهترین اساتید

ارتباط با رتبه برتر های آکادمی

راهنمایی و صحبت های رتبه برتر های آکادمی

مشاورین متخصصص

رتبه برتر های متخصص به شما مشاوره می شوند

برنامه ریزی شخصی سازی شده

برنامه ریزی متناسب با سطح درسی دانش آموزان

برگزاری آزمونک های درسی

آزمونک های درسی

پیگیری تلفنی توسط مشاورین

تماس تلفنی هفتگی و ماهیانه توسط مشاورین

آموزشگاه دکتر سین ب، با مدیریت و نظارت کامل دکتر سنا بشیرپور در تمامی این موارد و نیز سایر موارد که میتوانید در اینجا ( طرح ها ) ببینید به صورت حضوری در منطقه 3 تهران واقع در میدان ونک و نیز به صورت آنلاین در اپلیکیشن اختصصاصی مجموعه با بالاترین کیفیت ممکن قابل دسترسی است.

شاید اگر بخواهیم این تیم را با یک جمله توصیف کنیم با جرات میتوان گفت: تیمی که متخصص هرکاری را برای رفع مشکل تحصیلی  و روانشناسی شما در اختیارتان میگذارد.

سین ب به معنی سعی و باور. این تنها کاری است که شما نیاز است برای موفقیت، بعد از عضویت در این تیم داشته باشید.