فهرست تغییرات و حذفیات کنکور 1403

حذفیات کنکور سراسری 1403

خواندن این مطلب

1 دقیقه

زمان میبرد!

فهرست تغییرات و حذفیات کنکور 1403

جدیدترین مقالات و اخبار کنکوری 1403

جدیدترین و به روز ترین لیست حذفیات کنکور سراسری 1403، در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. این حذفیات شامل بخش هایی از کتاب و حتی فصول دروس تخصصی سه رشته تجربی ، ریاضی و انسانی است.

به روز بودن اطلاعات یکی از مهم ترین مسائلی است که داوطلبان کنکوری باید به آن توجه داشته باشند. چرا که به مدیریت زمان مطالعه و برنامه ریزی مناسب کمک میکند.

با توجه به اینکه در بازه ای حساس از سال هستیم. دانستن این تغییرات و حذفیات، به دانش آموزان و داوطلبان کنکوری کمک میکند که در تنظیم و برنامه ریزی مناسب ساعات مطالعاتی دقت بیشتری به خرج دهند.

از مباحثی که در فهرست حذفیات کنکور سراسری 1403 گفته شده است، سوالی در کنکور مطرح نمی شود.

حذفیات کنکور سراسری 1403

فایل زیر را دانلود و مطالعه نمایید…

یکی از مهم ترین عوامل در کنترل استرس دانش آموزان آگاهی خانواده ها و مشاوران مدرسه از شرایط  روحی و تحصیلی دانش آموزان است. این موضوع کمک می کند تا بتوان شرایط دانش آموزان را به خوبی مدیریت کرد و راهکار های لازم را به آنها داد.

با توجه به اینکه روانشناسان تحصیلات آکادمیک در زمینه ی مشکلات ذهنی دارند از این رو صحبت با روانشناس می تواند دید زیادی نسبت به مشکلات به شما بدهد و در با تکنیک های گفته شده توسط روانشناس می توانید اضطراب خود را کنترل کنید.

استرس و اضطراب بالا باعث افت عملکرد ذهنی و تحصیلی دانش آموزان می شود بنابراین کنترل استرس آنها با تکنیک های کنترل استرس تاثیر به سزایی در موفقیت آنها دارد.

نظرات کاربران



مطالب مرتبط



دسته بندی مطالب

جستجو کنید ...

روش مطالعه درست درس ریاضی